Το Κατάστημα, στα πλαίσια διασφάλισης του πελάτη εφαρμόζει πάντα γραπτό τρόπο επικοινωνίας σε όλες τις περιπτώσεις παροχής εγγύησης προϊόντος. Η καταχώριση του αιτήματος του πελάτη γίνεται αποκλειστικά μέσω γραπτού αιτήματος στο email του Καταστήματος Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. όπου και θα πρέπει να επισυνάπτεται και το ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΠΩΛΗΣΗΣ του προϊόντος (απόδειξη λιανικής πώλησης ή τιμολόγιο πώλησης). Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση με διάρκεια και όρους του εκάστοτε κατασκευαστή.
Η εγγύηση του κατασκευαστή αφορά τους πρώτους 3 ή 6 μήνες και τα πρώτα 1 ή 2 έτη αναλόγως την κατασκευάστρια εταιρία και το είδος του προϊόντος.
Όπως ο Νόμος ορίζει το Κατάστημα δεν συμμετέχει κατ' ουδένα τρόπο στη διαδικασία λήψης απόφασης καθώς οι μόνοι αρμόδιοι είναι οι εκάστοτε αντιπροσωπείες και κατασκευαστές .Το Κατάστημα διευθετεί το κάθε αίτημα σύμφωνα με τις οδηγίες-κανόνες του εκάστοτε κατασκευαστή κατόπιν ελέγχου που αυτός διενεργεί στο προϊόν.
Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος και το Κατάστημα ουδεμία ευθύνη φέρει για αυτό .Η διαδικασία διαρκεί περισσότερο χρόνο σε περιπτώσεις κατασκευαστών που δεν έχουν επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και σε περιπτώσεις συγκεκριμένων μοντέλων προϊόντων που δεν έχουν κυκλοφορήσει επισήμως στην Ελλάδα.
Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο Service και το προϊόν τίθεται αυτόματα εκτός εγγύησης. Σπάνιες περιπτώσεις αποτελούν δε και η περίπτωση DOA(Dead on Arrival), η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν ποτέ δεν τέθηκε σε λειτουργία λόγω εργοστασιακού ελαττώματος, αλλά και η περίπτωση DAP(Dead After Purchase), η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσίασε μόνη της, εντός των 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος. Σε αυτές τις περιπτώσεις το Κατάστημα βάσει νομοθεσίας θα πρέπει να αναμένει την επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του κατασκευαστή , όσο χρόνο και εάν αυτή διαρκέσει και κατόπιν του σχετικού πορίσματος να κρίνει τον τρόπο με τον οποίο θα επιλύσει το αίτημα του καταναλωτή (αντικατάσταση με νέο ή refurbished ή πίστωση προϊόντος).
Ο αγοραστής αναγνωρίζει ότι ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει και εξαρτάται από την ίδια την αντιπροσωπεία/κατασκευαστή (αργίες, φόρτος εργασίας κλπ). Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε τέλεια κατάσταση(χωρίς γρατσουνιές, ρωγμές, αποσυνδεδεμένα μέρη,ζημιές κατά τη μεταφορά κτλ) ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΕΧΕΙ..DOA/DA P δεν παρέχονται επίσης σε περίπτωση που ο πελάτης έχει προβεί σε αναβάθμιση λογισμικού, αντικατάσταση αποσπώμενων μερών της συσκευής (καλύμματα, καπάκια κλπ) καθώς και των παρελκόμενων της συσκευασίας (ακουστικά, φορτιστής, κλπ). Ο πελάτης αναγνωρίζει αυτήν την πραγματικότητα . Δεσμεύεται δε, όπως βοηθήσει με την παροχή στοιχείων , διευκρινήσεων που τυχόν ζητήσει ο κατασκευαστής σχετικά με τη βλάβη.
Όσον αφορά ειδικότερα στα ανταλλακτικά κινητών, παρέχεται εγγύηση 6 μήνες για τις οθόνες και 3 μήνες για τις μπαταρίες (κλπ μικροανταλλακτικα). Κρίνεται απαραίτητο το προϊόν να είναι σε άριστη κατάσταση . Κάθε ανταλλακτικό πριν διατεθεί προς πώληση έχει ελεγχθεί από το Κατάστημα και είναι σε άριστη κατάσταση . Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της εγγύησης είναι οι ταινίες ασφαλείας, τα φιλμ προστασίας και οι ετικέτες αναγνώρισης του προϊόντος να μην έχουν σχιστεί ή αφαιρεθεί. Η ταινία σύνδεσης δεν θα πρέπει να έχει κοπεί ή να έχει τσακιστεί και σε καμία περίπτωση να μην δείχνει αλλοιωμένη, πιεσμένη στις άκρες ή χτυπημένη. Κανένα εξάρτημα δε θα πρέπει να έχει έρθει σε επαφή με ξένα σώματα όπως υγρά και σκόνη. Η οθόνη και η αφή δε θα φέρουν σπάσιμο, ράγισμα ή γρατζουνιά και σε καμία περίπτωση το προϊόν δε θα έχει επισκευαστεί. Δεν θα πρέπει να έχει γίνει καμία είδους παρέμβαση στο προϊόν. Σε περίπτωση που η βλάβη του προϊόντος σχετίζεται με τα παραπάνω τότε το προϊόν τίθεται αυτόματα «Εκτός Εγγύησης». Ο απαιτούμενος χρόνος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας ποικίλλει, ανάλογα με τη φύση του προβλήματος.
Η πολιτική χρέωση του Καταστήματος για το κόστος μεταφορικών αποστολών που αφορούν αιτήματα εγγύησης προβλέπει την μη χρέωση του πελάτη ούτε για την αποστολή ούτε για την παραλαβή του προϊόντος, αρκεί η αποστολή να γίνεται μέσω της συνεργαζόμενης με το Κατάστημα ΕΛΤΑ Courier. Σε περίπτωση μη κάλυψης του προϊόντος εντός εγγύησης λόγω κακής χρήσης όπως προαναφέρεται, δίνεται προσφορά κόστους επισκευής της βλάβης. Σε περίπτωση μη αποδοχής του κόστους αυτού από τον πελάτη, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 15€ + ΦΠΑ για τον τεχνικό έλεγχο που διενεργήθηκε (το κόστος αυτό αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπεία – εξουσιοδοτημένο service και την courier) , ενώ επιβαρύνεται και όποια μεταφορικά (από και προς).