Επειδή το Κατάστημα προσφέρει προϊόντα τεχνολογίας ο αγοραστής να προβεί στα κάτωθι:
α) Ο αγοραστής υποχρεούται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του να ελέγξει εξωτερικά την συσκευασία του προϊόντος και σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων της συσκευασίας, να παραλάβει "Με Επιφύλαξη" και να περιγράψει τα αισθητικά ελατώμματα της συσκευασίας στο ΣΥ.ΔΕ.ΤΑ (Συνοδευδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς) της ΕΛΤΑ COURIER και να ειδοποιήσει εντός της ημέρας το Κατάστημα.
β) Ο αγοραστής οφείλει πριν αφαιρέσει την ταινία ασφαλείας ή ζελατίνη ασφαλείας από κάποιον προϊόν, να διασταυρώσει το αναγραφόμενο “SKU” του προϊόντος και τα χαρακτηριστικά του προϊόντος όπως τα δίνει ο κατασκευαστής και να βεβαιωθεί ότι το προϊόν είναι της αρεσκείας του για την χρήση που το προορίζει.
Γιατί σε διαφορετική περίπτωση αν δεν πληρούνται τα α και β, δεν μπορεί να προχωρήσει ο αγοραστής σε Υπαναχώρηση χωρίς να αποζημιώσει το Κατάστημα, πλέον των εξόδων αποστολής.
Υπαναχώρηση
Οι αγοραστές έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν αναιτιολογήτως και να ζητήσουν το τίμημα που κατέβαλαν, μέσα σε χρονικό διάστημα δέκα πέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση, δηλαδή "άθικτα" μέσα στις συσκευασίες τους και χωρίς να έχει αφαιρεθεί η ταινία ασφαλείας ή η ζελαντίνη ασφαλείας του προϊόντος. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν χωρίς ταινία ασφαλείας ή ζελατίνη ασφαλείας, μερικώς ή ολικώς κατεστραμμένα ή ελλιπή το Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον αγοραστή. Η επιστροφή των προϊόντων αυτών γίνεται δεκτή, εφόσον πρωτίστως οι αγοραστές έχουν εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το Κατάστημα για την αποστολή και την επιστροφή των προϊόντων σε αυτό. Ειδικότερα δείτε περισσότερα σχετικά με το κόστος επιβάρυνσης του Καταστήματος για παραγγελίες προϊόντων "OUT OF STOCK" στην ενότητα "Διαθεσιμότητα Προϊόντων".
Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα επιπλέον έγγραφα τα οποία το συνόδευαν όπως π.χ. απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κτλ.
Επιστροφές με χρέωση του Καταστήματος
Οι αγοραστές μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή μίας παραγγελίας, μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα που έχουν παραλάβει και να ζητήσουν το τίμημα που κατέβαλαν ή να ζητήσουν την αντικατάσταση των προϊόντων στις περιπτώσεις που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περιπτώσεις κατά τις οποίες παραδόθηκε άλλο προϊόν από αυτό που είχε παραγγελθεί, σε είδος ή ποσότητα, ή σε περιπτώσεις που κατά την παράδοση το προϊόν έχει συσκευασία κατεστραμμένη ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της και σε περιπτώσεις που διαπιστωθεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο αγοραστής οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή της παραγγελίας εξ αρχής ή να ζητήσει την επιστροφή της κατόπιν συνεννόησης με το Κατάστημα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα μίας παραγγελίας δεν επιστραφούν κατά τον συμφωνηθέντα χρόνο το Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή τους και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάστασή τους.
Η επιστροφή της παραγγελίας και των προϊόντων αυτής, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία την συνόδευαν όπως π.χ. έντυπα, ετικέτες, απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κτλ.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν ολοκληρωθεί μια παραγγελία, κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας ο αγοραστής μπορεί να αφαιρέσει τα προϊόντα από το καλάθι αγορών.
β) Στην περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική διαδικασία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα μία παραγγελία, ή δεν έχει παραγγελθεί στον Προμηθευτή από το Κατάστημα, εφόσον πρόκειται για προϊόν "OUT OF STOCK", μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο του Καταστήματος 2104175700 ο υπεύθυνος παραγγελιών του Καταστήματος θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω του email του Καταστήματος Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
γ) Στην περίπτωση που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας, ή ήδη έχει παραγγελθεί στον Προμηθευτεί εφόσον πρόκειται για προϊόν "OUT OF STOCK" ακολουθείται η διαδικασία της υπαναχώρησης που αναφέρεται ανωτέρω.